Ovdje možete pregledati opće uvjete poslovanja našeg društva:
Opći uvjeti poslovanja Čistoća Metković d.o.o. od 29.03.2014
Opći uvjeti poslovanja Čistoća Metković d.o.o. do 29.03.2014.
Ovdje možete pregledati važeći cjenik naših usluga:
CJENIK KOMUNALNIH USLUGA – u primjeni od 12.10.2015
Ovdje možete pregledati opće uvjete isporuke usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada za općinu Kula Norisnka, kao i važeći cjenik za navedenu općinu:
ČISTOĆA METKOVIĆ D.O.O. – OPĆI UVJETI ISPORUKE – Općina Kula Norinska
NAČIN PODNOŠENJA REKLAMACIJA I PRIGOVORA NA RAČUNE
Poštovani korisnici
Niže dajemo detaljan opis procedure podnošenja reklamacija.
Radi zaštite korisnika i omogućavanja bolje kvalitete usluga, sukladno članku 25. Zakona o zaštiti potrošača, Isporučitelj je osnovao Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Povjerenstvo mora pisano odgovoriti korisnicima na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
Korisnik može u skladu sa čl.10 Zakona o zaštiti potrošača podnijeti pisani prigovor u poslovnim prostorijama društva, a za koje će se bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak.
Korisnik može podnijeti pisani prigovor putem pošte – Mostarska 10, 20350 Metković, telefaksa – 020/685-138 ili elektroničke pošte – info@metkovic-komunalno.hr.
Na pisani prigovor će biti odgovoreno u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Niže možete skinuti i obrazac za reklamacije/prigovor.
Čistoća Metković d.o.o.