Čistoća Metković d.o.o., Mostarska 10, 20350 Metković

Cjenik usluga

Ovdje možete pregledati važeću Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanija komunalnog otpada na području Grada Metkovića:

🧾 Cjenik usluga

📘 Odluke i službeni dokumenti

Odluka o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada
– Važeća od 04. srpnja 2024.
📄 Pregledaj dokument


💰 Važeći cjenici usluga

1. Cjenik javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Metkovića
– Na snazi od 01. studenoga 2025.
📄 Pregledaj cjenik

2. Očitovanje o sukladnosti cjenika
📄 Preuzmi dokument

3. Suglasnost na cjenik
– Datum izdavanja: 25. rujna 2025.
📄 Preuzmi dokument


🧹 Ostali cjenici komunalnih i posebnih usluga

Naziv dokumentaNa snazi odPreuzimanje
Cjenik komunalnih usluga – Prikupljanje otpada i Tržnica12.10.2015.📄 Preuzmi
Cjenik pogrebnih usluga01.07.2025.📄 Preuzmi
Cjenik nestandardiziranih usluga03.09.2024.📄 Preuzmi
Cjenik usluga na odlagalištu Dubravica03.01.2025.📄 Preuzmi
Cjenik usluga na kompostani Metković01.10.2024.📄 Preuzmi
 

⚙️ Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja Čistoća Metković d.o.o.


🏘 Uvjeti i cjenik za Općinu Kula Norinska

Opći uvjeti isporuke usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada
– za Općinu Kula Norinska kao i važeći cjenik za navedenu općinu:
📄 Preuzmi dokument


📬 Reklamacije i prigovori

Poštovani korisnici,

U svrhu zaštite korisnika i osiguranja kvalitete usluge, sukladno članku 26. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), Čistoća Metković d.o.o. osnovala je Povjerenstvo za reklamacije potrošača.

NAČIN PODNOŠENJA REKLAMACIJA I PRIGOVORA  NA RAČUNE

Niže dajemo detaljan opis procedure podnošenja reklamacija.

Radi zaštite korisnika i omogućavanja bolje kvalitete usluga, sukladno članku 26.  Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2259/23), Isporučitelj je osnovao Povjerenstvo za reklamacije potrošača.

Povjerenstvo mora pisano odgovoriti korisnicima na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.

Korisnik može u skladu sa čl.10 Zakona o zaštiti potrošača podnijeti pisani prigovor u poslovnim prostorijama društva, a za koje će se bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak.

Korisnik može podnijeti pisani prigovor putem pošte – Mostarska 10, 20350 Metković, telefaksa – 020/685-138 ili elektroničke pošte – info@metkovic-komunalno.hr.

Na pisani prigovor će biti odgovoreno u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Niže možete preuzeti i obrazac za reklamacije/prigovor –

📄 Preuzmi obrazac za reklamacije / prigovore

Čistoća Metković d.o.o.