Ovdje možete pregledati važeću Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanija komunalnog otpada na području Grada Metkovića:
🧾 Cjenik usluga
📘 Odluke i službeni dokumenti
Odluka o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada
– Važeća od 04. srpnja 2024.
📄 Pregledaj dokument
💰 Važeći cjenici usluga
1. Cjenik javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Metkovića
– Na snazi od 01. studenoga 2025.
📄 Pregledaj cjenik
2. Očitovanje o sukladnosti cjenika
📄 Preuzmi dokument
3. Suglasnost na cjenik
– Datum izdavanja: 25. rujna 2025.
📄 Preuzmi dokument
🧹 Ostali cjenici komunalnih i posebnih usluga
| Naziv dokumenta | Na snazi od | Preuzimanje |
|---|---|---|
| Cjenik komunalnih usluga – Prikupljanje otpada i Tržnica | 12.10.2015. | 📄 Preuzmi |
| Cjenik pogrebnih usluga | 01.07.2025. | 📄 Preuzmi |
| Cjenik nestandardiziranih usluga | 03.09.2024. | 📄 Preuzmi |
| Cjenik usluga na odlagalištu Dubravica | 03.01.2025. | 📄 Preuzmi |
| Cjenik usluga na kompostani Metković | 01.10.2024. | 📄 Preuzmi |
⚙️ Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja Čistoća Metković d.o.o.
-
Verzija od 29.03.2014. – 📄 Pregledaj dokumente
-
Verzija do 29.03.2014. – 📄 Pregledaj dokumente
🏘 Uvjeti i cjenik za Općinu Kula Norinska
Opći uvjeti isporuke usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada
– za Općinu Kula Norinska kao i važeći cjenik za navedenu općinu:
📄 Preuzmi dokument
📬 Reklamacije i prigovori
Poštovani korisnici,
U svrhu zaštite korisnika i osiguranja kvalitete usluge, sukladno članku 26. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), Čistoća Metković d.o.o. osnovala je Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
NAČIN PODNOŠENJA REKLAMACIJA I PRIGOVORA NA RAČUNE
Niže dajemo detaljan opis procedure podnošenja reklamacija.
Radi zaštite korisnika i omogućavanja bolje kvalitete usluga, sukladno članku 26. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), Isporučitelj je osnovao Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Povjerenstvo mora pisano odgovoriti korisnicima na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
Korisnik može u skladu sa čl.10 Zakona o zaštiti potrošača podnijeti pisani prigovor u poslovnim prostorijama društva, a za koje će se bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak.
Korisnik može podnijeti pisani prigovor putem pošte – Mostarska 10, 20350 Metković, telefaksa – 020/685-138 ili elektroničke pošte – info@metkovic-komunalno.hr.
Na pisani prigovor će biti odgovoreno u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Niže možete preuzeti i obrazac za reklamacije/prigovor –
📄 Preuzmi obrazac za reklamacije / prigovore
Čistoća Metković d.o.o.